czwartek, 7 kwietnia 2016

Początek


Cześć. Witam Was bardzo serdecznie na moim blogu.

Zacznę od tego, że nazywam się Julia. Mam 17 lat i uczęszczam do Lo 13 we Wrocławiu. Bardzo długo myślałam o założeniu bloga ale po długim namyśle w końcu się zdecydowałam. Interesuje się wieloma rzeczami. Najbardziej fotografią, rysowaniem i kolorowaniem. Uwielbiam, także modę chyba jak każda dziewczyna. Troszeczkę poopowiadam o swoim hobby.
 

Fotografia

Zacznę może od fotografowania. Dwa lata temu kiedy dostałam nowy telefon, zaczęłam robić zdjęcia. Wcześniej czasami wychodziłam gdzieś z kuzynką, zrobić kilka zdjęć, ale na poważnie zaczęłam wraz z kupnem telefonu. Potrafię spędzić kilka godzin na chodzeniu po ogrodzie i szukaniu pięknych kwiatów do sfotografowania. Zdarza się, że robię zdjęcia osobą, jednak wolę naturę. Niestety nie posiadam profesjonalnego aparatu, ale wystarczy mi na razie mój telefon. może kiedyś spełnię marzenie i kupie sobie porządny sprzęt. Oto kilka przykładowych zdjęć, które mi osobiście się bardzo podobają:

Na zdjęciach moja Kuzynka KLIK


Rysowanie

 Jak już wspominałam uwielbiam rysować. Zakochałam się w mandalach lub inaczej zentangle. Uwielbiam rysować także zwierzęta oraz postacie z bajek. Kiedyś postaram się bardziej o tym rozpisać, bo zbiór moich prac jest bardzo duży. Nie są to prace na poziomie artysty ale rysowanie sprawia mi wielką radość. W dzieciństwie starałam się rysować codziennie. Teraz z braku czasu zdarza się że bardzo długo nie rysuje, czasami po kilka tygodni. 
Oto kilka losowych prac które wykonałam:
 

Kolorowanie

Jeśli chodzi o kolorowanie to od jakiegoś czasu sprawia mi to tyle radości. Czuje się przy tym jak w czasach dzieciństwa. Uwielbiam siedzieć i kolorować szczegółowe prace. Moim zdaniem kolorowanie, także rozwija umiejętności związane z rysowaniem. Mój zbiór kolorowanek coraz bardziej się powiększa. Posiadam ich ponad 20. W Polsce jest dostępnych wiele różnych kolorowanek. Planuje zrobić kilka postów o kolorowankach. Bardzo polecam taką formę odstresowania. Oto kilka prac które pokolorowałam:
 
 
Jeśli chodzi o mój blog na pewno pojawią się recenzje kosmetyków i kolorowanek, pojawią się stroje, zdjęcia z wyjazdów. Możliwe, że pojawią się jakieś filmy. Mam nadzieje że pierwszy post Wam się spodobał. Do zobaczenia ;)

1 komentarz:

  1. Ja również dopiero zaczynam swojego bloga i wiem że początku sa bardzo trudne ale trzymam za Ciebie kciuki i będę Cię częściej odwiedziła ;) http://missemilyes.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system