niedziela, 10 kwietnia 2016

Góry, czyli coś co kocham

Cześć. To znowu ja. Dzisiaj napiszę coś o moim ukochanym miejscu czyli Zakopanem. 

Jak już widać po tytule kocham to miejsce. Dlaczego ? Nie wiem sama. Mogłabym tam spędzić całe moje życie. Strasznie ciągnie mnie tam. Za każdym razem kiedy tam jestem czuje się cudownie. Ta potęga tych gór. Gdy patrzę się na góry to czuje się taka mała. I pomyśleć, że przetrwały one tyle lat. Moim ulubionym miejscem w naszych polskich Tatrach jest Morskie Oko. Byłam tam dwa razy i za każdym razem nie mogę uwierzyć, że mogło powstać coś tak pięknego.Chciałabym Wam pokazać piękne miejsca w naszych Tatrach, które powinien zwiedzić każdy.

Oto kilka zdjęć z Morskiego Oka:

Zdjęcia są z tego roku. Wykonała mi je moja koleżanka natomiast zdjęcie samego Morskiego Oka wykonałam ja. Prześliczne miejsce. Bardzo polecam zobaczyć jeżeli ktoś jeszcze nie był. Jedynym minusem dla kogoś może być przejście do tego miejsca. Jest to 9 km pod górkę. Troszkę dużo ale jeżeli idzie się w grupie to szybko mija, Około 2-3 godzin. Może to dużo ale żeby zobaczyć taki widok, to nic. Zdjęcia nie oddają całego piękna tego miejsca ale jeśli tak wychodzi na zdjęciach to wyobraźcie sobie jak na prawdę to wygląda. Drugie zdjęcie przedstawia widoki które możemy zobaczyć kiedy idziemy właśnie nad Morskie Oko. Coś cudownego ;)

Kolejnym pięknym miejscem w Tatrach jest Kasprowy Wierch
Oto kilka zdjęć:


Byłam tam 3 lata temu. Dlatego jakość tych zdjęć nie jest powalająca. Miałam wtedy telefon który nie robił super zdjęć. Ale z panoramy jestem zadowolona. Jeśli chodzi o to miejsce są dwa sposoby dotarcia. Jedna to kolejka linowa, drugi to na nogach. My skorzystaliśmy z kolejki. Oczywiście jeśli chodzi właśnie o ten sposób dotarcia musieliśmy czekać 3 godziny na kupno biletu, ponieważ większość ludzi idzie na wygodę i po co ma przejść na nogach jak może dotrzeć tam w 20-30 minut i przy okazji obejrzeć te piękne widoki. My tak samo myśleliśmy. Jednak postawiłam sobie taki cel, że jeśli kiedyś tam wrócę to przejdę, żeby podziwiać to wszystko z innej perspektywy.

Następnym miejscem jest Gubałówka. Oto kilka zdjęć:


Zdjęcia są zebrane z 2 lat.Z Gubałówki możemy zobaczyć panoramę Tatr. Możemy dostrzec Śpiącego Rycerza. Na Gubałówce jestem za każdym razem kiedy tylko jestem w Zakopanem. Tak jak na Kasprowym Wierchu są dwa sposoby dotarcia tam. Możemy wejść na nogach, lub skorzystać z kolejki liniowo-terenowej. Moim celem jest wejście na nogach, ponieważ za każdym razem wjeżdżam tam kolejką. Widoki są niesamowite, ale trzeba też trafić na dobrą pogodę. Góry to góry, pogoda może zmienić się w przeciągu kilku minut. Możemy trafić na piękne przejrzyste niebo, dzięki czemu widać każdą nawet najmniejszą górę a po chwili nie widzimy nic bo pojawia się mgła. Takie są uroki gór. 

Mam nadzieje, że post Wam się spodobał. W tym roku najprawdopodobniej wybiorę się na wakacje właśnie do Zakopanego. Chcę zwiedzić jeszcze więcej miejsc. Poza tym dziękuje wam za obserwację oraz komentarze pod ostatnim postem. Jesteście cudowni. <3
Do zobaczenia <3

9 komentarzy:

  1. Byłam w Zakopanem chyba 2 razy :)
    Obserwuję! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam raz w Zakopanem i sądzę, że jest lekko przereklamowany. Wolę mniej komercyjne góry i miasta ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny post, miałam okazje tam być :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Ja też bardzo lubię te miejsce :)
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post ;d chcialabym odwiedzic to miejsce ;d
    Swietne zdjecia ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam góry! Te wysokości i powietrze! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system