sobota, 16 kwietnia 2016

Kolorowanki antystresowe. O co z tym chodzi ?

Cześć witam Was na moim blogu. 

Przepraszam za długą nieobecność ale jestem w 1 klasie licealnej, więc mam troszkę nauki. Po szkole wracam zawsze zmęczona, ale niestety trzeba się z tym pogodzić. Jeszcze raz Was za to przepraszam i obiecuje poprawę ;).

A więc przejdźmy do tematu dzisiejszego posta. Skąd wzięła się moda, na kolorowanie u nas w Polsce. Oczywiście z zachodu. Wszystko zawsze przychodzi od naszych zachodnich sąsiadów. Kolorowanie zaczęło się od pewnej książki pt. "Tajemny Ogród" Johanny Basfor. To ona zapoczątkowała erę kolorowania. Stworzyła ją w 2011 roku, natomiast w Polsce została wydana w 2015. Od tego momentu dużo ludzi zaczęło ją kolorować. U mnie kolorowanie zaczęło się w grudniu kiedy to kupiłam kalendarz pt. " Kalendarz z rysunkami które inspirują". Ma on w sobie przyjemne kolorowanki z miejscem do zapisywania notatek. Przydatny do zapisywania sprawdzianów kartkówek, terminów popraw. Później przyszło na poszerzanie kolekcji i teraz kolorowanek posiadam ponad 20. Jeżeli będziecie zainteresowani to mogę zrobić recenzję lub przedstawić jak się prezentują  od środka. 

Moim zdaniem kolorowanki strasznie odstresowują. Mogę na chwilę zapomnieć o tym, że mam coś na głowie, mogę chwilkę odpocząć od tej rzeczywistości. Zawsze przy kolorowaniu słucham muzyki, która mnie jeszcze bardziej relaksuje. Mogę się skupić na szczegółach. Jeszcze, kiedy nie było takich kolorowanek, to kolorowałam zwykłe, dla dzieci pobrane z internetu. Najczęściej z moim bratem. Wtedy zauważyłam, że dzięki temu się relaksuje, jest mi lepiej, skupiam się tylko na jednej rzeczy. Teraz takich kolorowanek jest milion, można je zamówić z różnych stron np ebay lub kupić nawet w biedronce czy auchanie.

 Może któraś z moich czytelniczek koloruje ? Napiszcie w komentarzu co sądzicie o tym. Do zobaczenia ;) 



8 komentarzy:

  1. Ja mam tą pierwszą kolorowankę ,,Tajemniczy ogród'' dostałam ją na święta i jest super prezentem! Bardzo lubię gdy się nudzę pokolorować jakieś ilustracje które są śliczne, dopracowane.Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie wiem dlaczego ale nie mogę się do niej przekonać.

      Usuń
  2. Ja tez jestem w 1 lo. Oj tak zmęczona jestem często a zwłaszcza gdy dzień po dniu wracam do domu o 19 ;/
    Ja nie koloruje;p ale moje koleżanki tak.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpóźniej wracam o 16:30 ale to i tak nic w porównaniu z 19 :/. Współczuje

      Usuń
  3. Super blog :)
    Świetny post :D
    Obserwuje <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog
    http://natalee01.blogspot.com/
    https://ask.fm/Natalee001
    https://www.facebook.com/natalee001/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam na takie coś czasu, ale to jest swietna sprawa! :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system