niedziela, 17 kwietnia 2016

Soczewki kontaktowe. Plusy i minusy

Hej witam Was bardzo serdecznie na moim blogu. 


Chciałam dzisiaj poruszyć temat soczewek. Noszę je od prawie dwóch lat, więc mam o nich wyrobione zdanie. Zaczęłam je nosić w pod koniec wakacji 2014. Kiedyś byłam bardzo za okularami. Nie myślałam nawet o tym ze kiedyś będę nosić soczewki, bo przerażała mnie myśl, że sama będę musiała sobie wkładać coś do oka. Ale sytuacja zmieniła się w wakacje, kiedy ściągnęłam okulary i zrobiłam sobie zdjęcie bez nich, a później w nich. Wtedy stwierdziłam, że lepiej jest mi bez nich, ale nadal bałam się wkładania ich do oka. Kiedy już wybrałam się na wizytę, aby dobrano mi soczewki, to gdy musiałam na próbę założyć je i ściągnąć to z powodu tego, że się bałam, nie dałam rady i po 20 minutach dopiero je wyciągnęłam. Później w domu męczyłam się przez jeszcze kilka dni ale da się do tego przyzwyczaić. Jako iż mam dużą wadę, bo aż -5,75 bardzo mi to pasuje.
Przejdźmy teraz do plusów:

Plusy:

  • Nie widać, że mamy wadę. Chodzi mi o to, że nie musimy nosić okularów, a naszych soczewek nie widać.  
  • Nie musimy głowić się jakie oprawki wybrać, jakie nam pasują.Możemy wziąć pierwsze lepsze w przypadku większych wad jest to konieczne.
  •  Są idealne dla ludzi którzy prowadzą aktywny tryb życia. Nie wyobrażam sobie ćwiczyć na wf-ie w okularach. Jest to strasznie niewygodne.
  • Aplikacja ich jest bardzo prosta. Wymaga tylko wprawy.
  • W moim przypadku jak i w wielu wada stanęła w miejscu. Kiedy nosiłam okulary wada rosła mi co roku o 1 dioptrię. 
  • Ostatnim plusem jest to że soczewki wkładamy do oka, dzięki czemu nie obciążamy naszego nosa, tak jak w przypadku okularów.

Minusy:

  • jedyne dwa minusy jaki zaobserwowałam jest to, że trzeba pamiętać o kupnie soczewek oraz to, że kiedy je źle włożymy czujemy ból. 
 
Ja używam takich oto  produktów:
soczewki: iWear oxygen. Oddychające soczewki. Dzięki temu kiedy zaśniemy nie musimy się obawiać bólu oka.
płyn: iWear Multiclean
I powiedzcie czy widzicie, że coś mam na oku ? Moje oczy cieszą się, że nie muszą patrzeć przez okulary.

Do zobaczenia <3





 

18 komentarzy:

  1. Ja nie mam wady żadnej i wole nie kombinowac z zakupem aby zmienic sobie kolor jak niektóre osoby:)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę nad kupnem kolorowych, ale to muszę skonsultować z okulistą ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz śliczne oczęta! Aż szkoda chować je za okularami :) ja na szczęście wzrok mam dobry i okularki noszę tylko do komputera, ażeby mi się nie pogorszył od nadmiaru szkodliwego promieniowania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <3. Jednak lepiej chronić wzrok bo mamy go tylko jednego ;)

      Usuń
  4. Ja noszę okulary i coraz częściej się zastanawiam nad zakupem soczewek :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja noszę okulary, chciałam soczewki, ale to za drogi interes + z moimi paznokciami ciężko by było haha


    zapraszam na nowy post (click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam ale rodzice powiedzieli, że po co mam się męczyć i mi finansują ;)

      Usuń
  6. A ja codziennie te okulary i okulary... Muszę coś z tym zrobić:-P
    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczewki kontaktowe moim zdaniem nie mają żadnych wad... Zakłada się je raz i nie trzeba ściągać ich przez cały dzień, co moim zdaniem jest świetnym rozwiązaniem! Sklepów zajmujących się ich sprzedażą również nie brakuje. Jeśli miałbym polecić którykolwiek z nich bez wątpienia byłby nim https://www.twojesoczewki.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak soczewki to i przesuszone oczy, wtedy bardzo dobrze sprawdzą się tego typu krople http://dbamooczy.pl/nutrof-total/ . Zawierają cynk i luteinę , które wspomagają funkcjonowanie wzroku

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem soczewki mają więcej plusów niż minusów :) Choć faktycznie przez większość czasu nosiłam okulary to teraz chcę przejść na te soczewki https://avm4you.pl/soczewki-kontaktowe-miesieczne-silikonowo-hydrozelowe/b_pype . Myślę że bardziej mi do twarzy bez okularów będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego też najlepiej mieć zarówno soczewki jak i okulary, wtedy będziecie mogli wybrać co aktualnie będzie dla was najwygodniejsze:) Na problemy ze wzrokiem również pomóc wam może klinika https://blikpol.pl/leczenie-zespolu-suchego-oka Pomogą tu przy zespole suchego oka, czy też przy zaćmie.

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system