sobota, 9 kwietnia 2016

Tag: 20 przypadkowych pytań, czyli poznaj mnie lepiej ;)

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu. 
Chciałam dzisiaj przedstawić wam Tag 20 przypadkowych pytań, abyście poznali mnie bardziej. Mam nadzieje że Tag Wam się spodoba i dowiecie się o mnie ciekawych rzeczy. Zapraszam do czytania:

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Zależy gdzie idę. Jeżeli wyruszam na jakiś spacer to biorę tylko telefon. Jeżeli jadę gdzieś to oczywiście bez portfela i telefonu nie ruszę się z domu. W portfelu mam zawsze bilet na autobus, pieniądze i kartę która w razie czego umożliwi mi zapłatę za jakieś rzeczy, które wezmę. Telefon zawsze się przydaje, gdyż trzeba czasami gdzieś zadzwonić, albo napisać.

2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
 Moim ulubionym sklepem z ubraniami jest cropp, tally weijl i house. Uwielbiam takie luźne ubrania z ciekawymi nadrukami, a w croppie i house można właśnie takie ubrania kupić. Tally weijl uwielbiam za krótkie spodenki, ciekawe nadruki i super leginsy.
 
 3.Czy lubisz pływać ?
Lubię pływać ale bałabym się wypłynąć gdzieś na głęboką wodę, dlatego stawiam na basen obok domu lub aqua park.
 
4.Masz jakieś fobie ?
Mam lęk wysokości.
 
5.Pijesz kawę ?
Lubię kawę, ale jestem wrażliwa na kofeinę i później nie mogę zasnąć, dlatego rzadko ją pije. Najczęściej piję rozpuszczalną z mlekiem lub cappuccino
 
6.Co robiłeś o 24:00 ?
Spałam po ciężkim tygodniu szkoły ;)
 
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak
 
8.Często piszesz smsy ?
Nie, ponieważ mam wykupiony pakiet internetu przez co korzystam z messegera.
 
9.Czytasz książki ?
Bardzo rzadko czytam, ponieważ nie mam na nic czasu przez to, że mam dość sporo nauki. poza tym nie mogę znaleźć sobie jakiejś ciekawej ksiązki 
  
10. Masz duży pokój ?
Mam dość spory pokój ale znajduje się on na tzw. strychu co powoduje ze mam skosy przez co wydaje się mniejszy ;/

  11. Kiedy masz urodziny ?
Urodziny mam 1 lutego.

 12. Jakich piosenek słuchasz ?
Bardzo lubię słuchać rapu, oczywiście nie taki jak każdemu się kojarzy, ale taki w którym można wsłuchać się w ciekawy tekst i przemyśleć. Lubię także słuchać tzw. Eskowych hitów, jest ich mało ale czasami się znajdzie jakaś super piosenka której mogę słuchać na okrągło

13. O której chodzisz spać ?
Najczęściej chodzę o 22:30 ponieważ wstaję o 5:30 do szkoły.

14. Malujesz paznokcie ?
 Bardzo rzadko, ale posiadam bardzo dużą kolekcje lakierów.

15. Twoje największe marzenie ?
Moim największym marzeniem jest podróż dookoła świata. Najbardziej chciałabym zobaczyć Indie, Japonię i Hiszpanie. Chciałabym, także pracować w zawodzie związanym z ekonomią.

 16. Co lubisz robić ?
Uwielbiam jeździć na rowerze, rysować, kolorować, tkać i robić różne ciekawe ozdoby. 

17.Jesteś leniem ?
Oj tak i to bardzo. 

18. Czego sie boisz ?
Boję się wielu rzeczy, najbardziej pająków węży.

 19. Umiesz śpiewać ?
Uważam że nie śpiewam jakoś bardzo źle. Oczywiście lubię śpiewać, ale gdy nikogo nie ma w pobliżu :P

 20. Zjadłabyś cytrynę ?
 Bardzo lubię cytrynę, więc dla mnie to nie problem.

Tag to skrócona wersja Tagu: klik 
Mam nadzieje że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia ;)

14 komentarzy:

  1. Hehe też jestem leniem :D I to niesamowitym.
    Również obserwuje :*!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Także boję się pajeczakow :-P Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiałabym wstać o 5:30, ja ledwo o 7 wstaję, więc o czym ja w ogóle mówię :).

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dojazdy do szkoły zmuszają mnie do wstawania o 5:30. Z czego jestem mało zadowolona ale niestety :/

      Usuń
  4. Świetnie napisany post! Bardzo mi sie podoba styl odpowiedzi. Również obserwuję!


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo najbardziej boję sie węży i pająków :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie cierpię rapu ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku ale wczedśnie wstajesz :(
    ja o 7 i 7:25 na busa biegnę :D

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post :) zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć :) pozdrawiam, obserwuję i zapraszam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się boję pająków i węży :P

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system