piątek, 29 kwietnia 2016

Tag: Co wolisz? ;)

Cześć wszystkim <3

Dzisiaj odpowiem na pytania z tagu pt. "co wolisz?". Tag wzięłam z dwóch blogów klik i klik.
Przepraszam za nieobecność ale zachorowałam i nie miałam siły na nic.Nadal jestem chora ale mam trochę siły i w końcu zabrałam się za posta. Teraz będę miała wolne, więc napiszę i przygotuje sobie posty na zapas. 

No to zaczynamy <3

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami, bez makijażu?
 Jestem osobą, która nie maluje się. Czasami pomaluje sobie rzęsy, a wtedy koleżanki z zdziwieniem patrzą się na mnie i mówią co mi się stało, że je pomalowałam. Natomiast bardzo dbam o to aby moje włosy były ułożone i zadbane, więc wybrałabym ułożone włosy i brak makijażu.
 
2. Wolałabyś cały czas chodzić do tyłu czy po każdym kroku w przód ukłuć się w palec?
Wolałabym aby po każdym kroku w przód kłuło mnie coś w palec. 

3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w Rossmann czy Hebe?
Raczej Rossmann, jakoś bardziej go wolę ale Hebe też jest bardzo fajne.

4. Wolałabyś ogolić sobie brwi czy rzęsy?
Chyba wybrałabym rzęsy, bo nie byłoby tego tak widać jak brwi. :P

5. Wolałabyś cały czas szeptać czy krzyczeć?
Wolałabym szeptać, ponieważ ludziom od mojego krzyku by bębenki w uszach popękały :P.
6. Wolałabyś być spalona czy pogrzebana żywcem?
 Wybrałabym opcję numer 1. Nie chciałabym być pod warstwą ziemi, bez tlenu i tak powoli umierać.
 
7. Wolałabyś nie słyszeć czy nie mówić? 
Bardzo ciężkie pytanie. Chyba wolałabym nie mówić. Dziwnie bym się czuła nie słysząc żadnego dźwięku, a nie mówiąc mogłabym się dogadać jakoś na migi ale rozumiałabym co do mnie mówi.

8. Wolałabyś cofnąć się w czasie czy zobaczyć przyszłość?
 Bałabym się zobaczyć przyszłość, wolałabym się cofnąć w czasie i zmienić wiele rzeczy. Po kilku latach zobaczyłam wiele błędów, których teraz bym nie powtórzyła. Chciałabym je zlikwidować.
 
9. Wolałabyś oddać laptopa czy telefon? 
Z laptopu korzystam rzadziej niż z telefonu. Laptop służy mi do pisania postów i do robienia prezentacji na jakieś lekcje, a telefonu nie oddam nigdy :P.
 
10. Wolałabyś zostać pozbawiona dostępu do youtube'a czy twitter'a?
Nigdy nie rozumiałam sensu twitter'a. Kiedyś na próbę go założyłam, ale później zlikwidowałam, bo dla mnie on jest bezsensu, dlatego wole zostać pozbawiona dostępu do twitter'a 
 
11. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
Kocham swoje włosy i oby dwóch sytuacji nie mogłabym przeżyć, ale chyba wolałabym żeby były źle ścięte. Włosy odrosną, a kolor włosów zmieni się tylko kiedy je pofarbujemy i je zniszczymy ;)
 
12. Wolałabyś mieć makijaż permanentny polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?
Wybrałabym chyba pierwszą opcję. Trwała ondulacja to nie moja bajka :P

13. Wolałabyś wyjść z domu z źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
Wolałabym wyjść ze źle nałożonym podkładem, bo mogłabym go ewentualnie poprawić, a z różem bym nic nie zrobiła
 
14. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie? 
Zawsze śmieszą mnie te obcisłe szorty kolarskie, więc wolałabym jednak te szerokie spodnie MC Hammera :P
  
15.Dostać jedynkę  i znaleźć 50 zł  lub  dostać piątkę i zgubić 50 zł. 
Dostać piątkę i zgubić 50 zł. Ostatnio mi się to udało :P

16. Poprawić sobie twarz czy zmienić fryzurę.?
Hmm.. Chyba zmienić fryzurę. Twarz mi nie przeszkadza, a fryzury trzeba zmieniać.

17. Zapomnieć z domu portfela czy telefonu.?
Portfela. Moi rodzice muszą mieć zawsze kontakt ze mną kiedy nie ma mnie w domu. Zawsze mówią, że po to mam telefon aby się z nimi kontaktować :P

18.Hodować chomika czy rybki.?
Wolałabym rybki. Nigdy nie miałam rybek i chciałabym mieć takie akwarium u siebie w pokoju ;)

19.Dostać autograf od swojego idola czy znaleźć 100 zł.?
Nie mam idola, więc wolałabym znaleźć 100 zł ;)

20.Przewrócić się na przystanku czy spaść z krzesła w klasie.?
Wolałabym przewrócić się na przystanku, bo jest tam mniej znajomych którzy mieliby ze mnie ubaw do końca dnia :P

21.Pod choinką znaleźć tablet czy smartfona.?
Mam tablet i nie jestem zachwycona, więc wolałabym znaleźć smartfona.

22.Śpiewać kolędy przed całą klasą czy rodziną.?
W sumie to bez różnicy, tylko żeby ktoś towarzyszył mi w śpiewaniu ;) Ale jak mam wybrać to przed całą rodziną ;)

23.Skasować konto na Fb czy zmienić numer telefonu.?
Zmienić numer telefonu. Dla mnie fb jest czymś przez co komunikuje się ze znajomymi, a nowy numer mogę podać.

24.Dostać śnieżką w twarz czy wpaść w głęboką kałużę.?
Dostać śnieżką w twarz zdecydowanie ;)

24.Zostać kimś sławnym czy wygrać milion na loterii.?
Wolałabym wygrać milion w loterii. Sława to nie dla mnie. Nie lubię wtrącania się w moje prywatne sprawy, a za sławą właśnie to się ciągnie

25.Nie mieć komórki czy internetu.?
Internet to podstawa w dzisiejszych czasach, więc wole nie mieć komórki.

26.Dostać BRAVO bez plakatu czy bez dodatku.?
Nie czytam BRAVO ale wolałabym je dostać bez dodatku i tak bym go wywaliła do śmieci, a plakat czasami się przyda.

26.Pójść z mamą do sklepu czy pomóc tacie przy samochodzie.?
Pójść z mamą do sklepu. ;)

27.Mieć dłuższe wakacje czy lepsze oceny na koniec roku.?
Wakacje są ważniejsze :P

28.Wolisz spodnie czy spódnice.?
Spodnie ale coraz bardziej się przekonuje do spódnic i sukienek

29. Wolisz Vansy czy Conversy.?
Wole Conversy.

30. Wolisz Tymbarka czy Frugo.?
 Zdecydowanie Tymbark. Ma o wiele lepsze smaki

To na tyle, do zobaczenia <3
Buziaki ;* 

9 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi! Bardzo ładny blog! Powodzenia!
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział będzie mi miło jak mnie odwiedzisz http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;). Blog masz cudowny, będę często zaglądać ;)

      Usuń
  2. Krzyk czasem zniekształca słowa, lepiej szeptać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wolę mieć telefon niż komputer. Teraz telefony są tak dobre, że zrobią dosłownie wszystko:)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag. Ja również się nie maluje.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system