środa, 4 maja 2016

Od jakiej kolorowanki zacząć ?

Cześć robaczki <3

Dzisiaj chciałabym poruszyć temat kolorowania, a mianowicie doradzić Wam od jakiej kolorowanki zacząć. Sama długo się zastanawiałam, ale teraz mam wyrobione zdanie na ten temat.

Jeśli chodzi o mój początek z kolorowaniem to był on troszkę nietypowy. Rok temu na zajęciach artystycznych, pani od plastyki rozdała nam kolorowanki wydrukowane z jej książki. Pani była bardzo zafascynowana tymi kolorowankami. Ja akurat dostałam papugę. Oczywiście papuga kojarzy mi się z wieloma kolorami, dlatego stwierdziłam że kolory ułożę sobie aby wyszła mi tęczowa papuga. Nie skończyłam jej na lekcji ale byłam nią bardzo zainteresowana, więc skończyłam ją w domu. Pani bardzo spodobała się moja praca, mi również ona przypadła do gustu. Z biegiem czasu widzę wiele niedociągnięć na mojej papudze ale to pierwsza praca, więc nie ma co narzekać. Oto ona:

Po tej kolorowance zaczęłam szukać idealnej książki dla mnie.Niestety nic nie znalazłam ale pocieszyłam się kalendarzem pt."52 tygodnie z rysunkami które inspirują". Pomyślałam, że taka opcja bardzo mi się przyda. W szkole na nudnej lekcji wyciągnę sobie ją i zacznę kolorować. Cienkopisów miałam dość dużo w piórniku, więc byłam uratowana. Oto kalendarz:

Przyszedł grudzień, a wraz z nim mikołaj. Na tą okazję dostałam mojego upragnionego Harrego Pottera i nie upragnioną Grę o tron. Oby dwie kolorowanki nie zostały ruszone, bo nie mam ani pomysłu ani serca aby je zniszczyć, dlatego czekam na ten moment kiedy będę już miała chęć ruszyć troszkę trudniejszy obrazek. I właśnie tu był błąd te dwie kolorowanki. Powinnam zacząć od innych łatwiejszych. 


Moim zdaniem, powinniśmy zacząć od wydruków z internetu oraz tańszych kolorowanek, ponieważ kiedy kolorowanie nie przypadnie nam do gustu, nie będziemy żałować że je kupiliśmy bądź wydrukowaliśmy. Jedną z serii tanich kolorowanek jest "Antystresowa kolorowanka" wydawnictwa Olesiejuk. Koszt takiej kolorowanki to 5-7 zł. Jest ona formatu a5. Nie jest to wielki wydatek, a może rozwinąć w nas pasje. Niektóre kolorowanki są bardziej rozbudowane inne mniej ale w tej serii znajdzie się coś dla każdego. Olesiejuk wydał wiele tych kolorowanek wiec myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dostępne są także kolorowanki pt. "Minirelaks" . Jak juz tytuł zdradza jest ona malutka. Jak taki notesik. Niestety wydawnictwo olesiejuk wydając nowe kolorowanki używa tych samych ze starszej wersji. Niestety nie jest to bardzo korzystne. Wiele obrazków powtarza się w Mini relaksie . W nowym wydaniu antystresowej kolorowanki znajdziemy także wiele powtórzeń.    

oto kilka przykładów kolorowanek których polecam Wam na początek.
Mam nadzieje, że spodobał Wam się wpis
Dziękuje za każdy komentarz.Zostaw link do bloga, na pewno odwiedzę ;)
Do Zobaczenia Miśki :*

5 komentarzy:

  1. Ale ty tego masz, musisz miec strasznie dużo wolnego czasu :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na wzajemną obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem maniakiem kupowania kolorowanek a to tylko 1/3 tego

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ja nie bawię się w kolorowanki:) Ale efekty lubię oglądać.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam mała to lubiłam kolorować, ale teraz jakoś nie lubię się w to bawić :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system