niedziela, 19 marca 2017

Fundacja Rak'n'Roll akcja "Daj włos"

Cześć wszystkim z tej strony Julka

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o akcji pt. "Daj włos". Prowadzona jest ona przez fundację Rak'n'Roll. Jest ona oczywiście dobrowolna. Akcja polega na tym, że udajemy się do fryzjera lub ścinamy sobie sami włosy i wysyłamy pod adres fundacji. Więcej o "daj włos!" znajdziecie tutaj klik!
Ja już od bardzo dawna chciałam oddać swoje włosy, jednak bałam się ze salon może wykorzystać moje włosy w inny sposób niż powinni. Jednak kiedy przejrzałam bardziej listę znalazłam salon niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Super atmosfera i mili ludzie upewnili mnie, że moje włosy na pewno dotrą do miejsca. 
Aby oddać włosy musimy mieć minimum 25 cm. Ja oddałam ponad 30cm. Stwierdziłam że po swoich 18 urodzinach muszę zrobić coś dobrego. Niestety oddawanie krwi nie wchodziło w grę, ponieważ bardzo boję się krwi i mdleje. Rozwiązanie mojego szukania znalazłam właśnie w tej akcji. Czy żałuje Nigdy! Powiem wam, że to był pierwszy raz ale nie ostatni. W przyszłości niejednokrotnie jeszcze oddam moje włosy. Zachęcam Was do oddania swoich włosów. 

A teraz zapraszam Was na zdjęcia z przebiegu 




Mam nadzieje, że kiedyś same zdecydujecie się na wzięcie udziału w akcji. 
Do zobaczenia <3

5 komentarzy:

  1. tez myslałam nad tą akcją :) super! oby wiecej takich osób o dobrym serduchu jak Ty na swiecie! :)

    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie akcje gdzie można pomóc potrzebującym w tak, z pozoru, prozaiczny sposób :). Moje włosy na razie są za krótkie, lecz jeśli je zapuszczę także chciałabym oddać. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś świetna! Co cudowne że zdecydowałaś się na taki krok, na pewno twoje włosy będą miały dobrą przyszłość :) sama zdecydowałabym się na to, ale muszę nosić krótkie włosy- bo mam typ włosów bardzo słabych, szybko się niszczących i cienkich :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system