wtorek, 7 marca 2017

outfit ;)

Hej wszystkim tu Julciak.
Powiem wam, że muszę zająć się trochę blogiem. Wiadomo, teraz kiedy skończyły mi się ferie ten czas jest ograniczony. Teraz każdy uczeń czeka na ten piękny dzień jakim jest piątek by chociaż chwilę odetchnąć od nauki. Nie wiem jak wy ale ja strasznie cieszę się, że zbliża się najpiękniejsza pora roku czyli wiosna. Te piękne kwiaty które będą kwitły to coś cudownego dla oka. Jednak każda pora roku ma w sobie jakąś magię. Zimowe zachody słońca to coś co każdy chyba lubi podziwiać, dlatego dzisiaj chciałabym wam pokazać ostatnio zakupioną przeze mnie bluzę w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Męska zwykła szara i do tego ogromna, ale mimo tego zauroczyła mnie swoją prostotą. Jak każda kobieta lubię podkreślać swoją figurę ale są dni w których chcę ponosić coś luźnego i wygodnego. Bluzę zakupiłam w jednym z Wrocławskich lumpeksów. Był on zupełnie nowy, bez żadnych oznak użytkowania. Jest on idealny na każdą porę roku, nawet na chłodne letnie wieczory.







Bluza: Lumpeks
Legginsy: Decathlon
Buty: Lasocki
                                                                   Do zobaczenia <3

2 komentarze:

  1. Fajne zdj tylko szkoda,ze takie mało bo wiele nie moge zobaczyć :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system