piątek, 28 kwietnia 2017

Promocja Rossmann -49/55%

Hej wszystkim. 
Dzisiaj poruszę temat przeceny w Rossmannie która trwa w dniach 20-28.04.2017 r. Kocham tę promocję, ponieważ mogę się zaopatrzyć w nowe kosmetyki i trochę przetestować. Skusiłam się na te tańsze produkty, bo jednak nie wszystko tanie jest bee i nie dobre, dlatego zaopatrzyłam się właśnie w te tańsze produkty żeby je trochę przetestować. Moim zdaniem ta promocja jest naprawdę super ale kiedy weszłam do Rossmanna dnia kiedy zaczęła się, tylko w godzinach wieczornych, to szafy były tak poprzebierane. Kobiety po prostu zaczęły się rzucać.. co mnie bardzo dziwi, bo można przecież wszystko znaleźć na spokojnie. No ale pomijając to chciałabym pokazać wam to co kupiłam i trochę wypowiedzieć się na temat tych produktów.





Tak prezentuje się całość moich zakupów. To teraz przejdźmy do opisu każdego z osobna

Zacznijmy od palety Lovely "classic nude make up kit"

Kupiłam ją kiedyś mojej mamie na urodziny i tak chodziła za mną, bo jest naprawdę świetna. Paleta dobrze na pigmentowana jak na swoją cenę. Bardzo polecam. Kolory podobne do jednej z palet "Naked". (jedno zdjęcie pobrałam stąd klik pokazuje bardziej te prawdziwe kolory)

Dwie perełki z Miss Sporty " Insta Glow" Jeden to bronzer drugi to róż ale tego chyba nie muszę mówić. Każdy z nich ma w sobie brokat, więc raczej będę wybierać którego użyje, żeby nie świecić się jak choinka. Pigment jest okej. Jeszcze dobrze ich nie przetestowałam, ale dam wam znać.


Rozświetlacz z Lovely chyba mój ukochany. Kiedyś kupiłam Gold teraz skusiłam się na silver. Jest przepiękny zakochałam się w nim od pierwszego nałożenia, ten produkt polecam z całego serduszka. 

 K lips z Lovely. Kolorek Neutral Beauty. Chciałam bardzo przetestować ten produkt, ale bałam się, że będzie niewypałem i wydam nie potrzebnie kasę jednak okazało się że jest inaczej. Pomada jest świetna, a kredka jest bardzo miękka i pasuje kolorystycznie do pomadki.

Wibo Automatic liner numer 3. Spodziewałam się czegoś lepszego po tej kredce. Jedyny plus jej to to że jest wysuwana i nie trzeba jej temperować. Na ręce wygląda lepiej niż na ustach

Pomadka Lovely Creamy Color numer 5, piękny kolor bardzo fajna, dobry pigment. Polecam ją bardzo trzyma się do momentu kiedy nie zaczniemy jeść czy pić. Nie jest ona matowa.

  Lovely Perfect line numer 3. Bardzo lubię te kredki, mam już numer 2, chciałam kupić również numer 1 ale niestety nie było już tego numeru. Kolor na opakowaniu wygląda jak pomarańczowy natomiast na ustach jest to taki lekki różowy, bardzo ładny i fajny na codzień


Wibo lip define pencil numer 3. Te konturówki, również uwielbiam kolorek jest taki bardziej czerwony bardzo fajnie się ją rozprowadza po ustach jest świetna i polecam bardzo. 

 
 Eveline eyeliner w kolorze fioletu. Powiem Wam, że gdybym go nie wzięła przez przypadek to nigdy nie zdecydowałabym się na fioletowy eyeliner. Jest on w kolorze ciemnego fioletu dzięki czemu na oku wygląda prawie jak czarny. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i teraz nie żałuje, że go wzięłam.

Co wam udało się dorwać na promocjach?
Do zobaczenia :*

2 komentarze:

  1. Wow! No to niezłe zakupy :) Świetne rzeczy :)
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system