sobota, 8 kwietnia 2017

Wiosna

Cześć wszystkim tutaj Julka
Zapewne każdy już o tym wie, ale mamy już piękną Polską wiosnę, na którą już tak długo czekałam. Jest to moja ulubiona pora roku, że względu na to ze kwiaty kwitną, trawa ma piękny soczysty zielony kolor, a za oknem słychać śpiew ptaków. Niestety dla alergików nie jest to fajny okres, ponieważ zaczyna strasznie pylić. Myślę, że to jednak nie odbiera uroku wiosny. Na początku było strasznie zimno ale w tym tygodniu wiosna pokazała swoje prawdziwe oblicze. Zaczęły kwitnąć kwiaty, więc ja jak to ja zaczęłam latać po ogrodzie i testowałam moją lustrzankę. Teraz wydaje mi się ze często będą pojawiały się różne zdjęcia związane z ubraniami, ale będą one robione na dworze. Będą o wiele ładniejsze. Chciałabym się z wami podzielić kilkoma zdjęciami z wczorajszego dnia, ponieważ mojej koleżance udało się zrobić bardzo ładne zdjęcia mi, a ja zrobiłam wiele zdjęć roślinom. Mam nadzieje ze wam się spodobają.
Do zobaczenia <3 

5 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia. Do tej pory nie lubiłam wiosny dopiero teraz zaczęłam ją doceniać.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zawsze zima była najlepsza, ale z wiekiem zmieniłam zdanie.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię wiosnę jak i lato, z resztą każda pora ma co innego nam do zaoferowania. Śliczne fotki! Wyglądasz cudownie! ♥ Czym wykonujesz zdjęcia? Bardzo ładne :) Pozdrawiam, miłego dnia :* Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Wiosna to coś pięknego
      Canon Eos1300d

      Usuń
  3. Pięknie zdjęcia :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system