piątek, 22 kwietnia 2016

What's on my phone

Hej dzisiaj taki nietypowy post, a mianowicie "What's on my phone".

Chciałabym się z Wami podzielić aplikacjami które mam zainstalowane na telefonie. Może komuś spodoba się aplikacja, którą posiadam, a więc zaczynamy.



Pierwszą aplikacją jest e-podróżnik.pl. Bardzo przydatna aplikacja jeśli chcemy sprawdzić połączenie z jednego miejsca do drugiego na dłuższy dystans. Ja korzystam z niego aby sprawdzać godziny odjazdu mojego autobusu z Wrocławia do mojej wsi i na odwrót

Demotywatory. Chyba każdy zna tą stronę internetową. Ja rzadko korzystam z laptopa więc ściągnęłam sobie aplikacje. Jest to mega wygodna opcja.

Kik coś podobnego do popularnego messegera. Kontaktuje się dzięki niemu z moją przyjaciółką, która nie posiada facebooka. Oto mój kik: julciakk



S Health aplikacja, która jest od razu w naszym telefonie, ale jest ona wyjątkowa. Dzięki niej możemy notować długość naszego snu, ilość kroków w danym dniu, ile kawy i wody wypiliśmy czy także odbyliśmy jakąś sprawność fizyczną.

Mój kalendarzyk, kierowana specjalnie dla kobiet. Możemy notować kiedy skończył lub rozpoczął nam się okres. Pokazuje także dni płodne. Bardzo pomocna aplikacja ;)

Smart Menedżer. Aplikacja także znajduje się w naszym telefonie od razu. Dzięki niej możemy wyczyścić nasz telefon oraz kontrolować  ile pamięci mamy zajętej.


AliExpress. Aplikacja do strony o tej samej nazwie. Ja często z niej korzystam, ponieważ możemy dzięki niej wyszukać i zamówić ciekawe i tanie rzeczy np. kolczyki, ubrania itp.

CamScanner. Jest to aplikacja do robienia zdjęć notatek. Szczególnie przydatna w liceum i na studiach. Aplikacja automatycznie nasze zdjęcie przerabia tak aby było jak najbardziej wyraźne.

Niemieckiego Fun Easy Learn. Jest to aplikacja, dzięki której w szybki i łatwy sposób możemy nauczyć się najważniejszych słówek z niemieckiego. Ja uwielbiam się z niej uczyć.


RAR. Aplikacja, która otwiera zapakowane pliki. Czasami w taki sposób przesyłam zdjęcia, czy jakieś notatki.

Flagi Państw Quiz. Jestem w klasie z rozszerzoną geografią i moim celem jest nauczenie się flag państw, dlatego pobrałam właśnie taką aplikację.

Blogger. Aplikacja dzięki której czasami piszę posty lub zapisuje na nie pomysły. Bardzo przydatna aplikacja ;)

 
YouTube. Bardzo popularna aplikacja. Dzięki niej mogę pooglądać sobie filmy moich ulubionych youtuberów.

BramkaSMS czasami nie mam na koncie pieniędzy ale internet zawsze gdzieś się znajdzie, dlatego ta aplikacja jest mega przydatna. Można bezpłatnie wysłać wiadomość do kogo się chce.

Słownik. PONS najlepszy tłumacz na świecie. Ma wiele języków do wyboru. Bardzo przydatna rzecz

 
Instagram i Snapchat chyba nie muszę tłumaczyć co to za aplikacje bo są to jedne z najpopularniejszych. Na instagramie nazywam sie juuulciakkk a  na snapie julciakkkk

Wiedza Bezużyteczna. Pewnie znacie stronę z taką samą nazwą.  Zatroszczyli się i stworzyli aplikację. Dzięki nim w łatwy sposób możemy przejrzeć ciekawostki ze świata

Messeger myślę że jest wszystkim znany.

Geography Learning. Aplikacja do nauki państw. Ja jak już wspominałam jestem na rozszerzeniu z geografii, więc mam kartkówki z map, dlatego w wolnym czasie kiedy np jadę autobusem to uczę się. Łatwo można się pouczyć

Spotify. Aplikacja dzięki której możemy posłuchać muzyki. Zajmuje ona mało miejsca. Niestety ale kiedy nie mamy premium nie możemy otworzyć piosenki której akurat chcemy posłuchać ale taką która nam się wylosuje.


Flipgram. Aplikacja do tworzeni filmów. Ja korzystam z niej kiedy robię filmiki na urodziny dla moich znajomych

Myślę że facebook jest wam dobrze znany

Duolingo. Aplikacja do nauki angielskiego. Tak jak aplikacja z niemieckiego, łatwo i szybko uczy.

No crop. Aplikacja służąca do dodawania pasków na bokach zdjęcia aby nasze zdjęcia miało kształt kwadratu.

Candy Camera. Aplikacja do robienia tzw Selfie. Bardzo popularna. Ma wiele filtrów.

VSCO CAM-  najlepsza aplikacja do przerabiania zdjęć. Ma wiele filtrów, wiele opcji, dzięki którym możemy dopracować nasze zdjęcia. Bardzo polecam

A jakie są wasze ulubione aplikacje?
Do zobaczenia <3

6 komentarzy:

  1. Ojej gdybyś zobaczyła wszystkie moje aplikacje do zdjęć :D mam z 20 xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tyle miałam ale mój telefon nie wytrzymał ;)

      Usuń
  2. Świetny blog
    Super post
    Obserwuje
    Pozdrawiam
    oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże ile tego jest :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego masz :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Disqus Shortname

Comments system